Testuj Yamahę R7 na torze. Yamaha R3 też będzie na Ciebie czekała
Pomiar czasu, opieka instruktorów, kontrolowane warunki. Do tego motocykle Yamaha R7 i Yamaha R3 dostępne na miejscu do testowania. Zobacz track day, jakiego jeszcze u nas nie było.
ZAPISZ SIÄ TUTAJ ! >>
Komentarze 2
Pokaż wszystkie komentarzeBez transponderow we Wszystkich bez wyjatku pojazdach uczestniczacych w ruchu drogowym, takich kolizji bedzie z czasem znacznie wiecej.. Czujniki moga zostac oslepione, a system decydujacy o reakcji jest "glupi". Dziala tu i teraz, bez mozliwosci przewidywania.najblizszej przyszlosci. Czlowiek rozumie, co oznacza pilka wtaczajaca sie na jezdnie, luna za pagorkiem, odglos kreconego do odciny silnika z tylu, kierowca stojacy na podporzadkowanej i nie patrzacy w nasza strone, czy niezdecydowane manewry innego pojazdu. Dzieki temu przewiduje najblizsza przyszlosc. Ba! Potrafi nawet na podstawie wygladu pojazdu przewidziec model zachowania jego kierowcy (kapelusznik, przedstawiciel handlowy, dres itd). System tego nie potrafi i bez prawdziwej AI raczej ńie da sobie z tym rady. Transpondery wysylajace informacje o obecnosci, polozeniu, kierunku i predkosci pojazdu zmniejszylyby ryzyko "niezauwazenia" go na drodze, ale to kolejny krok w strone totalnej inwigilacji i w dodatku nie rozwiazaloby i tak problemu np zgubiomego ladunku na drodze, dziur w jezdni, dziecka na rowerku itp.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza